Pytania i odpowiedzi

1. Czy jako klient detaliczny mogę założyć zamówienie ?

Tak, można złożyć zamówienie. Pierwotnie widoczne ceny są cenami detalicznymi.

2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie jako klient hurtowy np. kwiaciarnia/sklep ogrodniczy ?

Poprzez:

  • założenie konta 
  • wysłanie wiadomości na adres biuro@dekorhurt.pl wraz z danymi firmy (NIP) niezbędnymi do weryfikacji
  • lub kontakt telefoniczny 694 751 177

Po otrzymaniu danych i ich weryfikacji zmieniony zostanie profil konta z detalicznego na firmowe. Ceny zaktualizują się automatycznie.

3. Jak długo trwa weryfikacja konta hurtowego ?

W godzinach pracy hurtowni do 30 min. Kontakt telefoniczny na pewno przyśpieszy zmianę profilu konta. 

4. Jaki jest czas realizacji zamówień ?

Przybliżony czas realizacji jest podany przy produktach. Większość zamówień realizowana jest w ciągu 24h.

5. Miałam/em konto i nie mogę się zalogować. 

W związku ze zmianą naszej platformy sklepowej - prosimy o ponowną rejestrację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium